`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Sunday, August 31, 2014

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEBANGSAAN YANG KE 57! MERDEKA!

Disini lahirnya sebuah cinta...ya ini tanaj tumpah darah aku. Aku lahir disini, aku membesar disini. Dibuni bertuah inilah aku mencari rezeki. Disinilah segala-galanya bagi aku..

Aku nak mintak kepada anak-anak muda supaya kalau tak memahami apa itu kemerdekaan pun, sekurang-kurangnya hormatilah kemerdekaan yang kita kecapi sekarang ni. Bukan mudah zaman mak bapak tok nenek kita dulu.

Jangan kerana kita terpengaruh dengan seekor anjing gila dajjal yang nak merosakkan negara maka kita pun menjadi kurang siuman ikut sokong mereka.

Bersyukur dengan apa yang kita kecapi sekarang ini. Kalau kita rasa diri kita kurang senang maka lihatlah orang lain yang lebih susah. Muhasabah diri dan rawat la penyakit mental yang dialami sebelum ini kerana menyokong puak dajjal. 

Masih belum terlambat dan kembali ke pangkal jalan! Siapa aku untuk nasihat korang? Aku adalah rakyat Malaysia yang cintakan keamanan dan kestabilan yang dikecapi sekarang ini. 

MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA!

Lagu Merdeka ke 57:


Daripada:

Mohd. Kamal Abdullah, Isteri & Sekeluarga,
Kota Kinabalu, Sabah.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.